11:12 مساءً الأحد 26 يناير، 2020

صور مكتوب عليها عبارات , كلام جامد جدا بالصور المعبره

 

اغلب الاشخاص بيحب كل حاجة تكون=على مستوي عالي جدا جدا حتى

الكلام اللي دايما المثل بيقول هو الكلام بفلوس اتكلم برحتك لكن

مع اغلب الناس بيحب كل كلمة تكون=مدروسة و ليها معنى حقيقى

قبل ما تطلع من الافوة و عشان اصحاب المزاج العالي في كل حاجه

للصور و الكلام معانة مجموعة رائعة جدا جدا من الصور اللي مكتوب عليها

كلمات رائعة جدا جدا بل انها مذهلة من للبكلمات الحقيقيه

صور مكتوب عليها عبارات, كلام جامد جدا جدا بالصور المعبره

صورة مكتوب عليها عبارات

صورة صور مكتوب عليها عبارات , كلام جامد جدا بالصور المعبره

صور

صورة صور مكتوب عليها عبارات , كلام جامد جدا بالصور المعبره

  • صور مكتوب عليه عبارات
  • صور بكلم
  • صور جميله مكتوب عليه
  • صور جميله مكتوب عليه عبارات
  • صور مكتوب عليها عبارات حزينه جدا
  • صوره جميله مكتوب عليها

3٬217 views